CRM

SIMPLE Prep Center забезпечує управління складськими запасами, замовлення FBM і FBA через наше програмне забезпечення CRM.

Основні переваги CRM:

  • Управління запасами за допомогою CRM – продуктивний спосіб покращити та прискорити робочі процеси, пов’язані з постачанням, переміщенням та продажем продукції.

    Завдяки використанню CRM багато робочих процесів тепер виконуються автоматично.

     

  • Використання CRM для електронної комерції прискорює та систематизує роботу, а також може зменшити людські помилки.

     

  • CRM інтегрується з Amazon і може бути інтегрована з eBay, Shopify та іншими бізнес-платформами

iMac 2 4
Не знайдено schema.

Система CRM 

Шукаєте для вашого Amazon бізнесу якісну систему CRM? Пропонуємо до вашої уваги SIMPLE CRM, яка є якісним програмним забезпеченням систем, що допоможе побудувати контроль ваших запасів на складі та організує формування замовлень FBM та FBA.

Більше можливостей з SIMPLE CRM

Перед початком використання системи CRM SIMPLE необхідно налаштувати профіль продавця та підключити його до облікового запису Amazon. Після цього ви можете перейти до повноцінної роботи з системної програмою.

  • Розділ «Постачальники» дозволяє додати компанію, з якою ви співпрацюватимете надалі з метою придбання товару.
  • У розділі «Товари» можна створювати картки товарів, які будуть доставлені на склад раніше доданого в систему срм постачальника.
  • У розділі “Постачання” ви зможете позначити, які саме товари ви очікуєте від конкретного постачальника, а також очікуваний обсяг поставки.
  • Розділ FBA допоможе впорядкувати імпортні товари. Тут ви можете вказати рекомендації для складу щодо упаковки товару. Також ви зможете розписати для Amazon, яка продукція і в якому обсязі буде заведена на склад маркетстора.
  • Розділ FBM допоможе в ідентифікації замовлень, що реалізуються без Amazon.
  • Можливість інтеграції з такими маркетплейсами, як Amazon, eBay та Shopify, дозволить вивести вашу справу на новий рівень.

Переваги SIMPLE CRM

Впровадження CRM системи SIMPLE дозволяє забезпечити прозорість процесів на складі, дозволяючи відстежувати їх у режимі реального часу. Таким чином, ви зможете створити всі умови для контролю за пересуванням товару. Процес постачання продукції не завжди відбувається гладко. Бувають ситуації неповного постачання чи наявності бракованих одиниць. Через це виконання шипмента в повному обсязі не є можливим, і частина товару осідає на складі. Використовуючи у своїй роботі срм системи, ви зможете миттєво відстежити наявність подібних залишків та прийняти рішення про зміну шимпенту або створення нового, який допоможе ефективно задіяти всі товари на складі та сприятиме збільшенню прибутку вашої компанії.

SIMPLE CRM стане справжнім акумулятором успішної діяльності вашої компанії, де кожна дія вивірена, та її реалізація йде строго за планом. Розроблена закордонними фахівцями CRM програма є багатофункціональним сервісом, який чудово підходить для забезпечення керування запасами на складі та для комфортного оформлення замовлень FBA та FBM. Вам не потрібно налаштовувати кілька інструментів, адже весь функціонал, необхідний для побудови ефективної роботи та успішного розвитку вашої компанії, буде зібрано в одну екосистему. Вам більше не доведеться стикатися з хаосом під час вирішення щоденних завдань, адже з SIMPLE CRM все буде під вашим контролем.